FAQ - pro odesílatele

O změnu dobírkové částky můžete požádat písemně (e-mailem) na dispecer@intime.cz. V předmětu zprávy musí


Více...

Ano, změna adresy doručení je možná. O změnu žádá odesilatel písemně


Více...

Případnou reklamaci zásilky je nutné nahlásit nejpozději do 48 h od před


Více...

Za přepravní služby fakturuje IN TIME jednou měsíčně. Faktury jsou vystavovány a v


Více...

Jakékoliv nesrovnalosti s proplácením dobírek vybraných u př


Více...

Kontaktujte prosím svého obchodního zástupce nebo případně obchodn


Více...

Kontaktujte prosím svého obchodního zástupce a domluvte si s ním


Více...

Požádejte prostřednictvím e-mailu info@intime.cz o synchronizaci dávky


Více...

Informace najdete v návodu v Aplikaci zásilky, případně Vám


Více...

Kontaktujte prosím svého obchodního zástupce, který Vám v


Více...

Kontaktujte prosím obchodní oddělení na e-mailu obchod@intime.cz. Uveďte ná


Více...