Zaměstnanci

Přidejte se k IN TIME týmu!

Splňujete naše požadavky? Máte zájem o práci v progresivní a moderní logistické společnosti? Příjemný kolektiv profesionálů ve svém oboru Vás rád uvítá ve svých řadách.

 



KURÝR pro rozvoz zásilek - Praha, Brno, Olomouc a Jihlava

 
Česká kurýrní a spediční společnost IN TIME, spol. s r.o. se sídlem ve Zdibech hledá kurýry pro zajištění přepravy zásilek. 
Lokality: Praha, Liberec a okolí, Brno a okolí, Jihlava a okolí, Olomouc a okolí

 

Požadujeme:

  • – svědomitost a spolehlivost
    – schopnost komunikovat se zákazníky
    – trestní bezúhonnost
    – vlastní auto výhodou, ne nutností
  •  

Náplň práce:

  • – rozvoz balíků příjemcům
    – svozy balíků
    – výběr dobírkových částek
    – trasa začíná a končí vždy v konkrétním regionálním depu, tzn. pro Prahu je místo nástupu ve Zdibech, pro Brno ve Šlapanicích, pro Liberec v Liberci - adresy jednotlivých dep naleznete zde: Seznam dep
  •  
  • Nabízíme:

  • – různé typy pracovních poměrů: hlavní i vedlejší pracovní poměr, práce na ŽL, možnost spolupráce i jako dopravce
    – nástup možný ihned nebo dohodou


SKLADNÍK

 

Popis pracovní činnosti:

  • - manipulace se zbožím, nakládka a vykládka, balení a expedice
  • - kontrola zboží a jeho výdej dle příkazu, evidence zboží v PC
  • - údržba a úklid skladu
  • - dvojsměnný provoz (odpolední a noční směny), v případě potřeby i třísměnný
  • -  místo pracoviště: Zdiby nebo Jirny - lokality s dobrou dopravní dostupností
  •  

Skladník pro pobočku v Jihlavě

  • - pro pobočku v Jihlavě hledáme šikovného skladníka na hlavní pracovní poměr
  •  

Náplň práce:

  • - manipulace se zásilkami, nakládka a vykládka, balení a expedice
    - kontrola zboží a jeho výdej ze systému
    - základní dispečerská práce
    - oprávnění na VZV výhodou
  •  

Požadujeme:

  • - spolehlivost, trestní bezúhonnost
    - fyzickou zdatnost a manuální zručnost
    - dobrý zdravotní stav
    - chuť pracovat a učit se novým věcem
  •  

Nabízíme:

  • - práci na hlavní pracovní poměr
    - dvousměnný provoz (ranní a odpolední)
    - motivační ohodnocení
     
    Místo pracoviště: Pávovská 3136/73 (bývalý areál Tchibo), Jihlava
  •  

Skladník pro pobočku v Brně - noční směna

  • - do našeho brněnského týmu hledáme skladníky na ranní směnu od 03.30 do 10.30
  •  

Náplň práce:

  • - manipulace se zbožím, nakládka a vykládka, balení a expedice
    - kontrola zboží a jeho výdej dle příkazu, evidence zboží v PC
    - údržba a úklid skladu
  •  

Požadujeme:

  • - základní znalost práce s PC, organizační schopnosti, časovou flexibilitu
    - spolehlivost, trestní bezúhonnost
    - fyzickou zdatnost a dobrý zdravotní stav
  •  

Nabízíme:

  • - nabízíme odměnu 100 Kč/hodinu
    - nástup možný ihned nebo dohodou
     
    Místo pracoviště: CTPark Brno South, K Letišti 1825, 664 51 Šlapanice - autobusová zastávka linky č. 77 Šlapanice, Evropská (20 minut ze Zvonařky), noční spoj N89 Letiště Tuřany
  •  


DISPEČER 

 

Popis pracovní činnosti:

  • - řízení, kontrola a organizace dopravy kurýrů
    - jednání s kurýry, telefonická a emailová komunikace
    - zpracování podkladů pro kurýry a kontrolní činnost
    - ranní a odpolední směnný provoz
    - místo pracoviště: Zdiby - lokalita s dobrou dopravní dostupností
  •  

Dispečer pro pobočku v Hradci Králové

  • - rádi uvítáme nového kolegu či kolegyni na pozici dispečer/dispečerka pro svou pobočku v Hradci Králové
  •  

Popis pracovní činnosti:

  • - organizace a kontrola rozvozu zásilek
    - organizace práce ve skladu, řízení skladníků
    - manipulace se zásilkami
    - odbavování kurýrů
    - komunikace se zákazníky a kurýry
    - práce s informačním systémem, se čtečkou a MS Excel
  •  
  • Požadujeme:

  • - znalost práce s PC, organizační schopnosti, odolnost vůči stresu
    - spolehlivost, komunikativnost, svědomitost
    - oprávnění na VZV výhodou
    - předchozí zkušenosti v oboru nejsou podmínkou
  •  
  • Nabízíme:

  • - zaměstnání na hlavní pracovní poměr
    - směnný provoz (ranní 6.00 - 14.30, odpolední 14.00 - 22.30)
    - nástup možný ihned nebo dohodou
    - kariérní růst a motivační finanční ohodnocení
     
    Místo pracoviště: CTPark Brno South, K Letišti 1825, 664 51 Šlapanice - autobusová zastávka linky č. 77 Šlapanice, Evropská (20 minut ze Zvonařky), noční spoj N89 Letiště Tuřany
  •  

Dispečer na centrále - Zdiby

  • - rádi uvítáme nového kolegu či kolegyni na pozici dispečer/dispečerka pro svou pobočku ve Zdibech u Prahy
  •  

Popis pracovní činnosti:

  • - řízení, kontrola a organizace dopravy kurýrů
    - jednání s kurýry, telefonická a emailová komunikace
    - zpracování podkladů pro kurýry a kontrolní činnost
    - ranní a odpolední směnný provoz
  •  
  • Požadujeme:

  • - znalost práce s PC, organizační schopnosti
    - spolehlivost, komunikativnost, svědomitost
    - předchozí zkušenosti v oboru nejsou podmínkou
  •  
  • Nabízíme:

  • - zaměstnání na hlavní i vedlejší pracovní poměr
    - nástup možný ihned nebo dohodou
    - kariérní růst a motivační finanční ohodnocení
     
    Místo pracoviště: Logistický areál Pointpark Prague D8, Hala DC02, Zdiby, Ke Zdibsku 613
  •  

OBCHODNÍ ZÁSTUPCE

 

Obchodník Praha

 

Jsi duší obchodník, máš obchodní praxi v logistice a nepřehlédnutelný talent? Rozšiřujeme obchodní tým a možná hledáme právě tebe.
Naše firma poskytuje služby v oblasti logistiky pro korporace, významné hráče v e-commerce a tisícovky dalších klientů z řad středních a menších firem. Prodáváme služby, které našim klientům prokazatelně pomáhají v rozvíjení jejich vlastního businessu. Doručujeme balíky i dokumenty v České republice, na Slovensko a do dalších více než 30 zemí v Evropě.
 
Rosteme a chceme růst ještě rychleji.
 
Pokud se chceš dále profesně rozvíjet, naučit se nové věci, pracovat na pestré škále projektů a navíc rád poznáváš nové lidi, je práce u nás tou správnou volbou.
 
Hledáme do svých řad kolegyni nebo kolegu, který se s odvahou vrhne do každé obchodní příležitosti a rád se vzdělá v oblasti obchodu. V případě, že svou energii naplno investuješ do přímého kontaktování potenciální klientů a do zodpovědné péče o svěřené portfolio, dočkáš se od nás velké podpory a zasloužené odměny.
 
S obchodem ti pomůže Honza, obchodní ředitel, i tým dalších kolegů v obchodním oddělení.
Pokud se chceš dozvědět více, ozvi se nám na email nabor@intime.cz. Pokud nás svým profilem zaujmeš, Adriana se ti obratem ozve a domluví s tebou termín možného setkání.
 
 
Nabízené podmínky
Služební auto i k soukromému využití
Mobilní telefon
Notebook
Možnost využití home office
Flexibilní pracovní dobu
Online přístup do firemních systémů nejen z kanceláře
Nejmodernější CRM systém včetně mobilního přístupu
Skvělou partu kolegů a zázemí firmy bez korporátních neduhů
Za skvělý výkon i hodně motivující finanční odměnu
 
 
Požadavky
Obchodní praxe v logistice
Středoškolské vzdělání
Duch týmového hráče
Chuť pracovat naplno a naplno si i vychutnat svůj úspěch

 

Obchodník Brno

 

Jsi duší obchodník, máš obchodní praxi v logistice a nepřehlédnutelný talent? Rozšiřujeme obchodní tým a možná hledáme právě tebe.
Naše firma poskytuje služby v oblasti logistiky pro korporace, významné hráče v e-commerce a tisícovky dalších klientů z řad středních a menších firem. Prodáváme služby, které našim klientům prokazatelně pomáhají v rozvíjení jejich vlastního businessu. Doručujeme balíky i dokumenty v České republice, na Slovensko a do dalších více než 30 zemí v Evropě.
 
Rosteme a chceme růst ještě rychleji.
 
Pokud se chceš dále profesně rozvíjet, naučit se nové věci, pracovat na pestré škále projektů a navíc rád poznáváš nové lidi, je práce u nás tou správnou volbou.
 
Hledáme do svých řad kolegyni nebo kolegu, který se s odvahou vrhne do každé obchodní příležitosti a rád se vzdělá v oblasti obchodu. V případě, že svou energii naplno investuješ do přímého kontaktování potenciální klientů a do zodpovědné péče o svěřené portfolio, dočkáš se od nás velké podpory a zasloužené odměny.
 
S obchodem ti pomůže Honza, obchodní ředitel, i tým dalších kolegů v obchodním oddělení.
Pokud se chceš dozvědět více, ozvi se nám na email nabor@intime.cz. Pokud nás svým profilem zaujmeš, Adriana se ti obratem ozve a domluví s tebou termín možného setkání.
 
 
Nabízené podmínky
Služební auto i k soukromému využití
Mobilní telefon
Notebook
Možnost využití home office
Flexibilní pracovní dobu
Online přístup do firemních systémů nejen z kanceláře
Nejmodernější CRM systém včetně mobilního přístupu
Skvělou partu kolegů a zázemí firmy bez korporátních neduhů
Za skvělý výkon i hodně motivující finanční odměnu
 
 
Požadavky
Obchodní praxe v logistice
Středoškolské vzdělání
Duch týmového hráče
Chuť pracovat naplno a naplno si i vychutnat svůj úspěch

 

 

Adriana Jeleneková
Telefon: 725 961 603