Rakouská pošta posiluje strategický vstup do společnosti In Time.

Rakouská pošta posiluje strategický vstup do české kurýrní a spediční firmy In Time, která se v České republice zaměřuje na distribuci balíků. Od svého vstupu v srpnu 2017, kdy ve společnosti získala 31,5 %, nyní nově přebírá i její řízení a strategické plánování. Do vedení In Time přichází nově na pozici marketingového a obchodního ředitele Ondřej Vaňha, zkušený manažer s rozsáhlými znalostmi českého kurýrního trhu. Rakouská pošta, jedna z největších pošt v Evropě, považuje ČR za velmi důležitý trh a plánuje svůj vliv ve společnosti In Time dále posilovat.



Lukáš Vaňha

„Ihned po našem vstupu jsme se s novým manažerským týmem zaměřili na zlepšení kvality služeb, a to se nám povedlo. Věříme, že investicí do infrastruktury, marketingu a do obchodních aktivit, se nám podaří v průběhu tří let počty přepravovaných balíků zdvojnásobit,“ říká Carsten Wallmann, ředitel pro strategii a rozvoj Rakouské pošty. „Jsem také potěšen, že do vedení In Time přichází Ondřej Vaňha, jeden z nejzkušenějších manažerů na českém kurýrním trhu. Věřím, že k dalšímu úspěšnému rozvoji našich aktivit v České republice výrazně přispěje,“ doplňuje.


Cílem Rakouské pošty je navázat na úspěchy v ostatních zemích, jako je například Slovensko, kde je pod značkou Slovak Parcel Service nejúspěšnějším poskytovatelem balíkových služeb. Rakouská pošta vstupem do In Time rozšiřuje svoji územní působnost. Již nyní doručuje po celé Evropě a do In Time plánuje přenést nejen svoje know-how, ale také investovat do dalšího rozvoje společnosti, zejména technologií.


Ondřej Vaňha je třetí zkušený manažer, který po vstupu Rakouské pošty posílil vedení In Time. V oblasti logistiky pracuje více než 13 let. Začínal ve společnosti DHL, následně pak zastával vysoké manažerské pozice v DPD, kde byl v letech 2016 až 2017 výkonným ředitelem.