Pro odesílatele zásilek

Zajímáte se o naše služby a jejich nabídku?

Do 24 hodin se Vám ozveme, stačí jen napsat na: obchod@intime.cz

 

Máte dotaz k faktuře, nebo dobírkám?

V průběhu 24 hodin Vám zodpovíme dotaz na: fakturace@intime.cz nebo dobirky@intime.cz

 

Došlo k poškození zásilky?

Je nám to moc líto. Rádi Vám budeme nápomocní na: reklamace@intime.cz

 

Máte dotaz k zásilce, kterou jste odeslali do zahraničí (mimo SK)?

V průběhu 24 hodin Vám zodpovíme dotaz na: eurodis@intime.cz

 

Máte dotaz k zásilce Dell?

Rádi Vám odpovíme dotaz na: dell@intime.cz

 

Máte dotaz k zásilce Dell?

Rádi Vám odpovíme dotaz na: dokumentyzpet@intime.cz

 

Máte jakýkoliv jiný dotaz?

Volejte na náš zákaznický servis každý den od 8-20 hodin +420 246 092 912. Připravte si prosím číslo vašeho balíku.

Průměrná doba čekání v průběhu dne  

              

Nebo pokud vám stačí odpověď za 24-48 hodin, tak nám napište na info  info@intime.cz

 

Máte pochvalu, nebo podnět ke zlepšení našich služeb.

Napiště nám na: menimeseprovas@intime.cz